RSS ekologika.sk

Ponúkame Vám možnosť dostávať najnovšie informácie cez RSS kanál.


Vložte Váš e-mail:

Archív (Všetky ročníky)

Virtuálna voda

Virtuálna voda

Viete koľko "virtuálnej vody" spotrebujete počas denného menu?

Vypočítajte si ju!

Ekokancelária

Ekokancelária

Hľadáte tipy na zníženie ekologickej stopy na pracovisku?

Kliknite sem!

Ekogaléria

Ekogaléria

Radi fotíte alebo poznáte zaujímavý príbeh osobnosti, ktorá podniká ekologicky?

Podeľte sa o ne!

Ecodesign Company

Ecodesign Company

Ecodesign Company Partner portálu Ekologika - poskytuje služby v oblasti vývoja a marketingu ekoproduktov

Ecodesign Company
Úvod arrow Ekosprávy arrow Správy arrow Predaj zelených produktov na rozvíjajúcich sa trhoch rastie

Predaj zelených produktov na rozvíjajúcich sa trhoch rastie

Prieskum spoločnosti GfK hovorí, že spotrebitelia v rozvojových ekonomikách v Číne a Brazílii, kupujú viac „zelených“ produktov aj napriek rozsiahlemu a stále rastúcemu povedomiu o tom, že environmentálne priateľské alternatívy sú príliš drahé.

ImagePrieskum spoločnosti GfK s názvom „Globálne zelené ukazovatele“ zistil, že podiel spotrebiteľov, ktorí zvažujú faktor ochrany životného prostredia pri svojich nákupoch vzrástol o 6 percentuálnych bodov v Číne a o 5 v Brazílii v porovnaní s minulým rokom. Mexiko a Južná Afrika tiež zaznamenali významný nárast oproti minulému roku.

Globálne, 6 z 10 opýtaných spotrebiteľov cíti, že environmentálne priateľské alternatívy produktov sú príliš drahé. Podobné výsledky boli zistené aj v roku 2011. Tento postoj je na vzostupe v tých istých krajinách, kde sa zvýšili „zelené“ nákupy ako napríklad v Číne alebo Južnej Afrike.

Pri tomto poznatku výrobcovia „zelených“ produktov určených pre nové trhy by mali byť od začiatku zosúladení s cenami svojich výrobkov a musia nastaviť konkurencieschopné ceny, aby si získali lojálnych zákazníkov, vysvetlil Timothy Kenyon, riaditeľ spoločnosti GfK pre štúdiu „Globálne zelené ukazovatele“.

Prieskum v USA zistil, že Američania sa pri nákupoch sústreďujú viac na úspory ako na udržateľnosť. 41% respondentov totiž v prieskume súhlasilo s vyhlásením: „Najprv sa sústreďme na ekonomiku a až potom na životné prostredie.“ Štúdia „Globálne zelené ukazovatele“ bola vyhodnotená už po tretí rok a zahrňuje interview s viac ako 35 000 respondentmi o ich environmentálnych postojoch a správaní na 25 kľúčových trhoch.

Štúdia tiež sleduje spotrebiteľské segmenty, ktorých cieľom bolo zistiť environmentálne presvedčenia ľudí a ich správanie sa k životnému prostrediu.

Zdroj:www.environmentalleader.com

 
Podniky

Hľadáte firmy s certifikátom ISO 14001?
Kliknite sem!

Produkty

Hľadáte certifikované ekoprodukty?
Kliknite sem!

Odkazy Etarget

Ekologika.sk hlavný partner:
Ekofond.sk
Komunikační partneri:

IBM.sk

Guliwer web design studio
biologika