Najucelenejšia správa svojho druhu, ročenka Český trh s biopotravinami 2009 po prvýkrát prináša aj prehľad slovenského trhu s biopotravinami.
Ročenka Český trh s biopotravinami 2009 sa snaží pomáhať maloobchodníkom i potravinárom v porozumení špecifického sortimentu biopotravín a stáva sa nevyhnutným nástrojom pre analýzu príležitostí, vývoj nových produktov, rozvoj komunikácie a plánovania stratégií na tomto perspektívnom trhu.
Čo ročenka ponúka? Detailnú analýzu českého bio trhu…a omnoho viac:
Okrem analýzy českého trhu s biopotravinami, ktorú vypracováva každý rok Green marketing, prinesie ročenka 2009 navyše detailný pohľad na trh s biopotravinami na Slovensku. Okrem toho se môžete tešiť na „čerstvé“ bio-informácie a najdôležitejšími údajmi o českom i svetovom trhu, vývoj spotreby, prehľad najväčších firiem v odbore
a výhľad na ďalší vývoj v roku 2009 až 2010.
Z obsahu:
- Ekologické poľnohospodárstvo a trh s biopotravinami vo svete
- Detailný popis trhu s biopotravinami v Evrópe
- Spracovanie bioproduktov a výroba biopotravín v ČR, nové produkty na trhu
- Štruktúra dodávateľského reťazca a trhu s biopotravinami v ČR
- Produktová analýza, prehľad kategórií s najväčším potenciálom
- Maloobchodný predaj biopotravín v ČR
- Detailný pohľad na spotrebiteľov kupujúcich biopotraviny
- Ako správne komunikovať biopotraviny: Marketingové odporúčania pre predaj biopotravín
- A v tomto roku po prvýkrát prehľad slovenského trhu s biopotravinami
Názov: Český trh s biopotravinami 2009
Autor: Mgr. Tomáš Václavík, spoluautor: Mgr. Helena Proková Mališová
Vydal: Green marketing
Cena: 2 368 Kč, vrátane DPH